dissabte, 12 de febrer del 2011

Eureka ,,,,, per fi em funciona el correu al moodle

Resulta que .... desprès de provar varies vegades amb el gmail, que necessita que sigui encriptat ... port especial etc.....vaig decidir fer-ho amb el yahoo, que no necessita res i a més no te limits de capacitat....etc.. esta menys saturat i crec que es le millor correu, millor inclús que gmail....(podira fer-ma altre compte....)

Be el cas es que, era una xorrada,  com es sabut els correus tenen problemes d'spam i aixó fa que qualsevol no pugui enviar correu....i em deia que no podia... la solució:

POSAR EL MATEIX COMPTE DE CORREU A CORREU DE SUPORT


Així queda clar que soc jo el que envie el correu, que si hi ha spam sigui el meu comte el donat de baixa.....si no posem aquí el correu el administrador no sap que envie este correu, i els correus que no sabem que els envia....... segur que son spam.

Resordem que smtp no necessita remitent però que al coreus cada vegada mes el demanen.

Només afegir que no soc l'unic que utilitza els bogs per escriure coses que no vull oblidar quan instal·le altre moodle per exemple...

A mes de ajudar als demés... clar.....

Encara no tinc cap seguidor però dona igual, els articles tenen poca calitat ja aniran millornant.... i afegire coses...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada