dilluns, 25 de gener del 2016

controlonline.net

Fa temps que no escric al blog, tinc una wiki, controlonline.net, el blog em sembla un sistema molt desorganitzat de la informació, tret de la linia temporal. A la wiki intente organitzar-ho per camps, temes... a més a més es fàcil d'augmentar i de editar, etc.

He utilitzat un gran software, funciona molt bé, la dokuwiki.org. Espere cooperar per traduir-la al català, o si arribe algun dia a programar alguna cosa seria com un plugin.

Aquest blog el vaig começar per l'any 2010, ja fa quasi sis anys, quan vaig passar-me a linux, per aixó li tinc una mica de "carinyo". Però tots aquestos temes que posava aquí ara el deixe a la wiki controlonline.net. Es una mena de promptuari elèctric-electronic-programació. De fet estic pensant en canviar-li el nom a promptuari.net, però acabe de pagar el domine per un any més.

Doncs aixó, si no escric més al blog es perquè escric a la dokuwiki, controlonline.net.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada