dimarts, 12 de juliol del 2011

GoogleDocs + Mahara

Veig que el que jo tenia mes o menys pensat ho puc fer amb el GoogleDocs encara que no exactament. Jo volia fer que duguessin dibuixar un esquema en el examen o en la pràctica.

Amb el GoogleDocs mes ho menys ho fan, si fan els esquemes, al Google o al AutocadWS i despres els passen a un blog del mahara que tracte el tema ja esta, jo per puntuar-los ha de mirar el blog on hi seran tots el enllaços a dibuixos o esquemes.

A més si tots tenen gmail la comunicació pot ser mitjançant al gmail. I els mahara

A més el mahara te total integració amb els googledocs. Els googel docs tenen un sistema de revisió que permet saber qui ha fet el document. Aixó es genial per evitar ctrl+c ctrl+v. Al menys ho posarà mes dificil.

Pel que fa a examens es podem posar del tipus formulari del GoogleDocs, crec que ho anomenen WebQuest, apareixen els resultats i puc qualificar com en doni la gana.

El seguiment d'atenció (Sistema de Avaluació Diaria) pot ser un full de cacul que els demes poden veure pero que jo puc editar.

NO fa falta molt de espai (MB), els documents que no tenen imatges no ocupen, les imatges i altres arxius si. Pero entre el servidor del Google i el del Mahara no cal més. El mahara practicament tindrà enllaços al documents.

No fa ni falta que tingui jo el meu servidor encara que vaig a instal·lar-lo perquè puc utilitzar :

http://foliofor.me/
http://www.portfoliocommunities.com/ (1G i en castella + 1G en Google docs + 1G acadws)

Crec es molt millor solució que el moodle.

Com feia Einstein, inconvenients:
(institut-alumnes-jo)
Ample de banda
Institut que el proxy no deixa fer res
Eina nova per a mi.
(Els nois que tinguin problemes:
-No tinguin internet a casa
-Poca habilitat del nois
-Que copien un dels altres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada