diumenge, 19 d’agost del 2012

El meu primer android

El meu primer mòbil android, htc wildfire S. 

Content i decebut al mateix temps. Content perquè si que es veritat que hi ha aplicacions meravelloses funciona molt be. Puc dir que estis mes content que desbut. 

El problema la memoria interna. Al menys vaig trobar aquest script per augmentar-la despres de seguir les des proteccions del la casa. 


/home/crl/android-sdks/platform-tools/adb kill-server
sudo /home/crl/android-sdks/platform-tools/adb start-server
/home/crl/android-sdks/platform-tools/adb devices
/home/crl/android-sdks/platform-tools/adb shell pm setInstallLocation 2
/home/crl/android-sdks/platform-tools/adb shell exit
/home/crl/android-sdks/platform-tools/adb kill-server

No puc fer-lo root perque te el S-on i pareix ser que cal tocar el firmware i tenir algun chip especial tampoc tinc molt de interes sempre que pugui fer jo tot el que vulgui amb el meu terminal.

Ací es on m'ha decebut principalment el ecosistema android. No puc ser root del meu dispositiu? Que he pagat amb el meus diners? I si jo el vull pes desenvolupar coses i per programar i necessite ser root que?????

Degut a la poca memoria no puc posar molts programes almenys vaig trobar aquest script. 

El proxim mòbil amb molt memoria interna de fet el nou Android 4, ICS, no deixa instal·lar aplicacions a la targeta perquè auna poses el cable es desconnecta la targeta i algunes aplicacions no funcionen, així que nomes servira per les fotos i els mp3......El pròxim mobil he de mirar principalment la memoria interna.... com els sony xferia que tenen 6 i 8 Gb, i no tenen ranura de targeta. 

De tota manera puc compartir internet, servidors ftp, (samba no perquè he de ser root), i moure moltes aplicacions a la SD encara que no totes. Tampoc trobe a faltar molt el ser root. Ja veurem si em pose a programar i puc obrir ports etc supose que si perquè tinc aplicacions que canvie ports......

La camara de fotos no es gran cosa, però el programetes per fer efectes a les fotos son impressionants.....





Aquí un exemple. La veritat que despres de un symbian si que he notat la diferencia 



nota: Que lletra mes petita te el blogger aques posarè verdana que es una mica mes gran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada