dimecres, 22 d’agost del 2012

Retrospectiva del blog

Vaig començar este blog l'any 2010, l'any que hem vaig passar a linux. Al principi tenia greus problemes, sobretot, com ens passa a tots, perquè desconeixem la cultura del terminal, el windows ens ha acostumat a les finestres i ens costa tornar al terminal, però es molt mes potent.

Doncs això, este blog va començar per posar el problemes que anaven  eixint-me a l'instal·lació del linux, on els guarde, perquè si he de reinstal·lar?, i si perd les dades?

Doncs faig un blog i vaig apuntat tot el que vaig fent, així si he de tornar a instal·lar doncs ja no tindré els mateixos problemes.

Vaig instal·lar la versió ubuntu 10.04 el 10 vol dir 2010 i el 04 vol dir abril, Sant Jordi el meu aniversari... i les versions mes estables de l'Ubuntu.

El 2012 va eixir la versió 12.04, que es en la que ara escric. Durant els 2 anys no he tingut cap problema.

Si que es veritat que he tingut que anar a la línia de comandaments. Si que es veritat que he tingut que posar algun programa windows a una màquina virtual perque era necessari i no havia manera de fer-ho a linux.

Però no he tingut que reinsta-lar res, funciona tot.

Fa temps que pose res a aquest bloc, perquè no hem fa falta. No tinc cap problema que comentar o que escriure per enrecordar-me.

Ara que faig?

Segons a anunciat Ubuntu la pròxima versió estable (LTS) tardarà 5 anys, que faig fins a les hores, si no en cal instal·lar res, ni tinc cap problema amb l'ordinador.....




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada